הדחקת איזכורים שליליים

איך דוחקים איזכורים שליליים?

לרוע האנושי אין גבולות. אין לו מגבלות ואין לו סייגים. אין לו אלוהים. לא אחת מוצאים עצמם אנשים בכלל ובעלי עסקים בפרט מושמצים ומוכפשים. הם קורבנות של פרסום מכוער, נבזי, זדוני, מגמתי ושקרי. לא אחת מתפרסמים עליהם באתרים שונים, ברשתות חברתיות, בפוסטים ובטוקבקים דברי בלע שיש בהם משום הוצאת לשון הרע. לא ניתן לנקות את הרשת כליל מהרפש המושלך בה על אנשים אבל ניתן להחליש ולהקהות את השפעתם הרעה, להדחיקם ולהבליעם. הדחקת איזכורים שליליים היא מלאכה של אנשי מקצוע. כאשר ניהול מוניטין ברשת מופקד בידיהם של אנשי המקצוע שלנו - הדחקת איזכורים שליליים היא אחת הפעולות הראשונות המתבצעות במסגרתו. פעולות ממוקדות המתבצעות על פי מתווה מתודולוגי מובנה ומסודר על ידי אנשי מקצוע שיש להם היכרות יסודית ומעמיקה עם האופן שבו פועלת רשת האינטרנט ויכולתם לנטר מידע הן אפקטיביות ומניבות את התוצאה המצופה. אם שמך נפגע בצורה כזו או אחרת ברשת האינטרנט, בצע וצפה לתוצאות שיכולות לשנות את חייך. אנחנו שומרים על דיסקרטיות מלאה, תוצאות בהתחייבות.

הדחקת איזכורים שליליים להיסוי רעשי רקע לבד מביצוע הדחקת איזכורים שליליים חשוב להטמיע ברשת פרסומים חיוביים על אדם או מותג שהוכפשו והושמצו בה. בניית מותג על ידי העשרת האתר של העסק בתכנים חדשים, מעניינים, שמוסיפים ערך לגולשים, פרסום חוות דעת והמלצות על המוצר או השירות הם חלק חשוב ביותר שיש לנקוט אותו במקביל לביצוע של הדחקת איזכורים שליליים. חשוב לציין, כי ההשפעה אינה מיידית. היא מדורגת, מצטברת, ועשויה לבוא לידי ביטוי בטווח זמן שעשוי לנוע בין כמה חודשים  לשנתיים.

בין הדחקת איזכורים שליליים למחיקתם חשוב להבחין ולהבדיל בין הדחקת איזכורים שליליים לבין מחיקתם. מחיקה אפשרית רק במקרה שהעמוד שבו מופיע האזכור השלילי הוסר לחלוטין מהאינטרנט או ששם המותג שלכם נמחק ממנו. לפנייה אל גוגל להסיר פרסום שלילי יש סיכוי להיענות ככל שקיימת עילה משפטית להסרת תוכן פוגעני או כזה שיש בו משום לשון הרע או הוצאת דיבה, כזה שיש ב וכדי להפר זכויות יוצרים ועוד. עם זאת ההדחקה כשלעצמה עשויה להיות אפקטיבית ביותר, ככל שהפרסום הפוגעני והמזיק נדחק לעמודים שהחשיפה אליהם זעומה ולמעשה- אפסית. החשיפה למידע שמופיע מהעמוד השני של גוגל ואילך פוחתת באופן משמעותי, לא אחת דרמטי (כ- 10% בלבד מהגולשים עוברים לחיפוש מידע בעמוד השני. אחוז הגולשים אל העמודים הממוקמים רחוק יותר הוא זניח) ולכן הדחקת איזכורים שליליים חשובה, חיונית ומועילה בהחלט. הדחקת איזכורים שליליים היא לגיטימית ולא אחת- הכרחית. פוטנציאל הנזק העלול להיגרם לכם מחשיפת מספר רב של גולשים, אשר מבחינתכם, כבעלי עסק, הם לקוחות פוטנציאליים ( מידע שלילי עלול לגרום נזק גם בקרב לקוחות קיימים) מצדיק ואף מחייב לשכור את שירותם של מי שיודעים לעשות זאת היטב. מחפש מומחה למוניטין באינטרנט? פנה אלינו עכשיו.
תוכן ההודעה
בואו נכיר

בואו נכיר.

פנו אלינו בנושאי אתגרים, פרויקטים, שיפורים או ייעוץ

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אודותינו

נעים להכיר.

סטודיו לשיווק דיגיטלי

שיווק בדיגיטל, מורכב ועשיר. מגוון אפשרויות פרסום ואתגר הניהול גדול. סטודיו דיגיטל בעל אנשי מקצועי רבי תחום ובעלי נסיון רב אשר יעמדו לרשותכם בעת בכדי למקסם את התוצאות במגוון ערוצי הפרסום. כל זאת במעטפת של סטודיו בוטיק דיגיטלי טכנולוגי שחי דיגיטל 24/7 בכדי לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

את הסטודיו מוביל גיא לב, בעל ניסיון עשיר בעיצוב, פיתוח ושיווק באינטרנט, משנת 2004. אחראי על הצלחות כמו אתר וואלה טורס, מעריב, הובלת פרויקטים בחברת טויוטה, סלקום, הפניקס ועוד. בעל ידע רב בעולם השיווק, חי ונושם דיגיטל 24/7.

ביחד עם צוות מוביל שגיבשנו, מעניקים ייעוץ שוטף וכן פתרונות טכנולוגים מורכבים ועד ניהול והובלת קמפיינים ברחבי ערוצי הפרסום. בסטודיו שיווק דיגיטלי נוכל להעניק לכם למעשה את כל פתרונות הדיגיטל במקום אחד.